Masters of Sex i Shameless

o-masters-of-sex-facebook

Skończyłem właśnie 2 seriale i może zacznę od opinii o 3 serii Masters of Sex. Niezbyt pochlebne opinie o 3 serii spowodowały, że nie chciało mi się do serialu wracać i odkładałem w czasie sezon, ale niedługo zacznie się kolejna seria i postanowiłem nadrobić. I niestety zgadzam się z opiniami, bo jest gorzej jak w 2 sezonie, który wiele osób też zawiódł, ale ja oceniałem go równie wysoko jak 1 sezon.


Niestety w 3 serii robi się nijako i nudno, a jeszcze na dodatek fabuła to już całkowita fikcja, nie mająca mająca mało wspólnego z faktami (najlepsze że scenarzyści sami się do tego przyznają, bo na końcu każdego odcinka jest napis którzy bohaterowie co pojawili się w 3 serii są fikcyjni). Na dodatek robi się śmiesznie, ale niezamierzenie raczej, jak np. w wątku z małpami.

Chociaż wciąż ogląda się na tyle dobrze, że raczej nie odpuszczę, zwłaszcza że aktorsko serial jest wciąż super na czele z Martinem Sheenem, który gra niezłego dupka, ciężko faceta lubić, sytuacja podobna jak z bohaterem serialu Breaking Bad. Ale też coraz mniej sympatii mam do jego partnerki w pracy, chociaż Caplan cały czas nie odstaje aktorsko. Pochwalę też aktorkę co gra żonę Mastersa, bo fajna postać, a raczej mało się o niej wspomina.

caitlin-fitzgerald-masters-of-sex-650x400
Inną wadą nie tyle sezonu 3 co całego serialu jest fakt, że fabuła czasami przeskakuje co odcinek do przodu o kilka lat co najlepiej widać po dzieciach bohaterów i widz przez chwilę się zastanawia kim są w ogóle te dzieciaki, ale za to Masters i jego żona oraz Virginia Johnson w ogóle się nie starzeją.

Skończyłem też Shameless, który leci już 6 rok.

Shameless,_US,_season_6_poster_art

W tym przypadku się  nie zawiodłem. Bardzo dobry sezon jak zawsze idealnie łączący humor (jak np. w pierwszym bodaj odcinku scena w kościele, jak zwierzał się Frank każdemu duchownemu czy sceny z przyjaciółmi Fiony co wnoszą zawsze sporo humoru), patologię, chamówę i dramat (sceny z Mickiem i Ianem, uwielbiam ten duet). Jak wydaje się że twórcy już bardziej nic chorego nie wymyślą to serwują np. scenę na cmentarzu z Frankiem. To taki serial ze stosunek do bohaterów się może zmienić bardzo przez kilka odcinków, np. wkurzała niesamowicie mnie Debbie w pierwszej połowie, a w drugiej z powrotem zacząłem ją lubić jak dawniej. Ciekawy jest też wątek Carla, który zapowiadał się dramatycznnie, a  skończył się w inny, ale ciekawy sposób. Jedni zaskakują pozytywnie jak np. Ian, innych jak Lipa szkoda, a niektóre wątki wywołują mieszane wrażenia. A Frank jak to on, dupkiem jest i będzie, tylko że jak sam przyznał w finale szczerym dupkiem. No i nowe postacie co się pojawiają podobają mi się.
Bardzo podobał mi się całościowo sezon 6 mimo faktu że czasami powtarzają się z wątkami jak np. ile można oglądać nieszczęśliwą Fionę – mogłoby się jej udać czasami coś. No i liczę że w kolejnej serii Sherylin Fenn wróci oraz były chłopak Iana.

A jeszcze kilka zdań napiszę co do Fenn,  która za rok powróci w Twin Peaks. Wiadomo że to babcia już, ale dobrze się trzyma jak na swój wiek czyli nie widać by miała jakieś operacje i botoks w przeciwieństwie do jej koleżanek z serialu Lyncha. Obecnie wygląda tak.queenie-rubs-lips-feet

A dawniej wyglądała tak.

large

images

 

Akurat wspominam o niej, bo dość odważna babcia z niej – nie ma nic przeciwko graniu w scenach erotycznych mimo wieku. Nie pierwsza jej taka rola, ale i tak mi szczęka opadła gdy zobaczyłem ją we wspólnych scenach z Frankiem. Zresztą na tym serialu dość często zbieram szczękę z podłogi. Właśnie jedyne co zastanawia mnie skoro już tak długo serial leci, kiedy wydarzy się i co takiego po czym widzowie zaczną się odwracać od serialu? Tutaj nie można liczyć na przegięcie po którym widzowie się odwrócą, bo przecież serial się opiera na chamówach i przegiętych akcjach. Oby dalej poziom serial trzymał.

Zakończę opinie o serialach kolejnymi zdjęciami ulubionej aktorki twórcy Twin Peaks. Ciężko było wybrać najlepsze, więc dam wszystkie.

936full-sherilyn-fenn

sherilyn-sherilyn-fenn-31065486-600-350

414695OgiBLtumblr_nj7n26u75w1qaraieo1_500

284x412_loyamm

Masters of Sex i Shameless

Leave a Reply

