Jessica Jones

101046.1449565846m

Nadrobiłem w końcu i jestem rozczarowany, chociaż nie spodziewałem się arcydzieła ekranizacji komiksu jak co niektórzy , tylko fajnej rozrywki – niestety rozrywka jest mocno średnia od 1 do 13 odcinka.
Doceniam pomysł na serial, stylistykę na kryminał/noir, ale za bardzo serial przynudzał i to w każdym odcinku, nawet jak fabuła się rozkręciła. Co ciekawe jak słyszę opinie to większość woli pierwszą połowę, a mnie się bardziej podobała druga połowa właśnie – gdzieś od 7 odcinka, bo coś zaczęło się w końcu dziać. Ale ogólnie średnio jako całość, jak i poszczególne odcinki podobały mi się też średnio.

Kristen Ritter w roli głównej fajna, podobnie jak Tennant i głównie dla niego obejrzałem, ale w sumie nie pokazuje nic nowego – jedzie na autopilocie. Trochę miałem takie uczucie jakbym oglądał Doktora Who miejscami co zaowocowało tym, że faceta zacząłem lubić, a raczej rozumieć go jak pokazywali co przeżył w dzieciństwie. Po prostu na więcej aktora stać. Nawet w Doktorze potrafił pokazać bardziej szalonego bohatera, nie mówiąc o innych serialach lub filmach gdzie radośnie szarżował albo grał negatywne role. Zresztą już podobna postać w telewizji była w serialu Archiwum X i o wiele bardziej podobał mi się Pusher z 3 serii gdzie główny bohater miał podobne moce co Tennant i budził większy niepokój jak Killgrave.

What-Does-Jessica-Jones-Look-Like-Comics

Większość postaci całkiem fajna poza dwoma przypadkami jak policjant co później został chłopakiem przyjaciółki Jessicy – czym dalej to coraz bardziej mnie irytował. Chociaż to i tak nic w porównaniu z sąsiadką głównej bohaterki, której brat się zabujał w Jones – od pierwszego momentu co się pojawiła nie mogłem jej zwyczajnie zdzierżyć, co za okropna baba!

Teraz pora na nadrobienie 2 sezonu Daredevila, ale będę sobie dawkował w mniejszych ilościach serial, bo trochę przejadły mi się historie z superbohaterami. Do tego stopnia zmęczony jestem komiksami w kinie i telewizji, że odpuściłem sobie już Batman v Superman (chciałem zobaczyć na przekór hejtowi jaki spłynął na film a też bardzo lubię Man of Steel, ale zaczekam na dircuta), wcześniej odpuściłem Deadpool i raczej pewnie odpuszczę w kinie kolejne części Kapitana Ameryki i X – men mimo faktu że lubię te cykle. Nie mam ciśnienia na żaden film z superherosami na razie. Za dużo tego i na dodatek zapanowała moda w kinie na serializacje, aby połapać się we wszystkich wątkach np. w Kapitanie trzeba nie tyle znać poprzednie części tego cyklu ale też Iron Man, Avengers. Zresztą Kapitan Ameryka najnowszy równie dobrze mógłby mieć tytuł Iron Man albo Avengers. Oglądam na bieżąco każdy film od Marvela lub DC, ale zwyczajnie przejadła mi się ta moda, której końca nie widać. Trochę odpocznę od superbohaterów i pewnie nadrobię za jakiś czas, choć może zmęczenie herosami przejdzie mi wcześniej i zdążę w kinie obejrzeć.

Zresztą podobnie jest z serialami – pewnie za chwile pojawią się inni bohaterowie ze swoimi serialami dzięki współpracy Netflixa i Marvela, a później powstanie serial gdzie wszyscy się spotkają, ale jakoś specjalnie nie czekam, może jedynie na osobny serial z Punisherem bym mógł zaczekać bo podobno serialowy Frank Castle daje radę w Daredevil (w sumie ta postać ma szczęście do aktorów, bo nawet jak film kiepski to aktorsko raczej każdy dawał rade, nawet Lundrgen).

Zacząłem odbiegać od tematu Jessicy i wracając do serialu to raczej nie obejrzę 2 serii, chyba że pojawi się Tom Hardy albo Gillian Anderson albo inny aktor co lubię, tak jak w 1 sezonie był doktor Who i dla niego głównie obejrzałem, bo jak dla mnie serial nie zasługuje na więcej jak 5/10. No chyba że poziom w 2 serii się podniesie.

Jessica Jones

Leave a Reply

